Kako odabrati odgovarajući štampač za vašu kancelariju

Kvalitetan kancelarijski  štampač važna je stavka u svakoj kancelariji. Međutim, svaka kancelarija ima drugačije zahteve za štampanje  i skeniranje, pa je korisno dobro razmisliti o odabiru štampača. Pre nego što iznajmite štampač, pametno je zapitati se koje su potrebe vaše kompanije za štampanjem i skeniranjem.

Osnovna pitanja koja vode do ove odluke su

Štampamo  li često i mnogo ili više skeniramo? Treba li nam visok kvalitet štampe  ili nam je dovoljan  prosečan nivo Imamo li jednog ili više korisnika koji koriste uređaj?

U Optiprintu nudimo širok raspon štampača , od jednostavnih do multifunkcionalnih uređaja i velikih kopirnih uređaja. Otprilike delimo štampače  na manje kancelarijske   štampače ,multifunkcijske i velike kopirke.

Manji  kancelarijski  štampači

Kancelarijski  štampači su dobar izbor za kompanije  sa manjim potrebama za štampu. Kancelarijski  štampači su mali i jednostavni za upotrebu. Moćni su i nude istovremeno korištenje višestrukih funkcija. Brzina štampe  je prosečna za crno-bele  kopije i nešto sporije za kopije u boji. Kancelarijski  štampači nude dvostrano skeniranje. Prednost nekih kancelarijskih  štampača  je što uključuju mogućnost štampe  na različitim veličinama papira (A3 i A4). Svi kancelarijski štampači rade putem WiFi ili WLAN veze i imaju mogućnost povezivanja putem USB-a.

Manji kanelarijski   štampač  je dobar izbor za manje kancelarije  i koristi ga do 3 korisnika. U Optiprintu nudimo START pakete  koji uključuju najam kancelarijskog  štampača i uključuje do 10 000 crno-belih ili kolor otisaka mesečno i neograničen broj skeniranja. Paket je savršen za kancelarije  koje traže pristupačnu, jednostavnu  i efikasnu  štampu.

Multifunkcijski  uređaji

Iznajmljivanje multifunkcijskog uređaja je efikasno rešenje za kompanije koje puno štampaju i koje su zainteresovane  za visokokvalitetni otisak. Osim štampanja, kompanije ga koriste i za fotokopiranje i skeniranje dokumenata i slanje faksova. Prednost ove tehnologije je što nudi nekoliko funkcija u jednom uređaju. Pre pojave ove tehnologije, kompanije su bile prisiljene koristiti pojedinačne uređaje poput skenera, kopirnih uređaja, kancelarijskih štampača  i faks uređaja. Danas mogu učiniti sve sa jednim multifunkcijskim uređajem, što štedi puno vremena.

U Optiprint-u  nudimo različite vrste multifunkcijskih uređaja. Naše kompanije  biraju između novijih modela uređaja koji nude visokokvalitetni kolor i crno-beli otisak. Brzina štampanja i skeniranja na većini uređaja je velika i mogu se lako uporediti sa brzinom štampe  na velikim kopirnim uređajima (do 55 stranica u minutu). All-In-One nudi i druge ažurirane funkcije, kao što su brzo obostrano skeniranje i štampanje  i slanje skeniranih dokumenata na  e-mail  i u mrežni folder u  računaru. Multifunkcijski kancelarijski  uređaji imaju ugrađene inteligentne načine snimanja i uređivanja dokumenata i nude napredne sigurnosne funkcije. Svi štampači koriste Wi-Fi ili WLAN vezu i imaju mogućnost povezivanja pomoću USB-a.

Iznajmljivanjem multifunkcijskog uređaja kompanije izbegavaju amortizaciju tehnologije i nude dodatna smanjenja troškova izborom TOP paketa koji uključuje neograničeno skeniranje I štampu  preko 3.000 kolor ili crno-belih otisaka. Multifunkcijski  uređaj idealan za one koji trebaju brzo štampanje i skeniranje  ili za kancelarije  sa  više od 4 korisnika.

Inovacija Optiprint

U Optiprint-u nudimo bezbrižnu/jednostavnu  štampu i skeniranje u boji. U isto vreme pomažemo u smanjenju troškova, jer naša usluga uključuje niz besplatnih usluga koje su uključene u fiksnu cenu za mesečni najam uređaja. Pored servisa  i pouzdane podrške, nudimo “nikad prazan “kertridž  koji omogućuje štampanje  i  skeniranje i crno-belih i kolor otisaka  po istoj ceni uz neograničeno skeniranje.

U Optiprintu nudimo tehnološki napredno i ekološki prihvatljivo rešenje gde uređaj koristi samo jedan set kertridža tokom svog životnog veka.