Loš kvalitet štampe je uobičajena neprijatnost koja se javlja prilikom korišćenja štampača. Može postojati nekoliko mogućih uzroka za ovu pojavu. Da biste identifikovali najverovatnije, najbolje je prvo odštampati izveštaj o testiranju.

Postoji mnogo uobičajenih problema koje možete sami da rešite u nekoliko jednostavnih koraka, a Optiprintov tim za podršku na daljinu je uvek na raspolaganju za pomoć pri rešavanju ovih problema.
U ovom blogu ćemo vam dati nekoliko saveta koje možete koristiti da biste popravili jednostavne greške koje dovode do lošijeg otiska. Najbolje mesto za početak je probni otisak.

Probno štampanje, izveštaj uređaja

Probno štampanje je korisna funkcija za dobijanje informacija o statusu vašeg štampača. Možete da koristite probni otisak da biste proverili ukupan broj odštampanih stranica, IP uređaja, različita podešavanja i informacije o korišćenju… Na ekranu uređaja prevucite padajući meni nadole (kao što je prikazano na prvoj slici) i izaberite „Instalacija“, zatim „Izveštaji“ i „Izveštaj o kvalitetu štampanja“.
„Izveštaj o statusu štampača“ će vam pomoći da proverite uzrok lošeg štampanja. Mogući uzroci uključuju prljavu glavu za štampanje, staklo štampača ili mastilo koje se prosulo, što dovodi do nečistih tonova boja.

Ispod su neki praktični saveti za ispravljanje najčešćih grešaka u vašem štampaču koje uzrokuju loš kvalitet štampe.

1. LOŠ OTISAK ŠTAMPE PO ŠIRINI STRANE HP – PAGEWIDE PRO 477/377

Problem rešavamo pomoću alatke „Oporavak glave štampača“:

1. prvo pronađite „Meni podrške“ tako što ćete kliknuti na dugmad pored 4k zakrivljene strelice na ekranu, a zatim kliknite na „U redu“. Zakrivljena strelica je obično skrivena, ali je i dalje aktivna. Postaje vidljiv kada jednostavno kliknete na „Kopiraj“. U donjem levom uglu ekrana nalazi se dugme.
2. pronađite meni „Izveštaji“ i kliknite na „U redu“.
3. pronađite „Print Mech Button Tap“ i kliknite na „OK“.
4. podesite broj na 21 i kliknite na „OK“.
5. proces se može ponoviti 2-3 puta.
6. testirati kvalitet štampe.

Što se tiče zvučnog signala (treperi crveno), preporučujemo da izvršite jednostavno „resetovanje“, odnosno isključite i ponovo uključite uređaj.

Ako greške ne budu otklonjene, kontaktirajte jedan od dole navedenih brojeva kako bismo mogli da stupimo u kontakt sa vama i rešimo problem.

2. PROBLEM DRAJVERA. OTISAK KOJI PODSEĆA NA PROSUTI PRAH

Horizontalne „bodlje“ na otisku su rezultat problema sa računarom sa kojeg je odštampan – obično problem sa drajverom. Stoga se takvi otisci neće pojaviti ispravno ako napravite fotokopije na istoj mašini.
Pošto horizontalni motivi nisu rezultat lošeg otiska, važno je u ovom slučaju ne čistiti glavu štampača, jer bi se tako nepotrebno napunio višak rezervoara za mastilo.
Ako primetite ovu vrstu problema, popunite Optiprintov servisni zahtev. Naš tim za daljisko rešenje problema će vas kontaktirati I zajedno ćemo rešiti problem.

Kako da nabavim drajvere za HP 8710?

Ovde dodajemo vezu do drajvera za HP 8710 štampač.
Sajt je dizajniran da sam detektuje operativni sistem, pa kliknite na plavu strelicu. Ako sajt ne otkrije vaš operativni sistem, kliknite na crveno polje i izaberite svoj operativni sistem.
Izaberite „BASIC DRIVERS“ koji je oko 68,9 MB manji i preuzmite ga.

Ako vam zatreba naša pomoć, stojimo vam na raspolaganju.

3. REDOVI NA SKENIRANIM / KOPIRANIM DOKUMENTIMA

Često se dešava da se nakon nekog vremena na staklu nakupi prljavština koju prođe dokument koji skenirate ili kopirate, tako da se na skeniranom dokumentu pojavljuju linije.
Predlažemo dva načina za rešavanje ove vrste problema: temeljno čišćenje uskog stakla sredstvom za čišćenje stakla ili čišćenje glave štampača.

a.) Temeljno čišćenje uskog stakla

Koristite pamučnu krpu navlaženu sredstvom za čišćenje stakla da temeljno očistite klizače ispod poklopca ADF-a na levoj strani većeg klizača. Zatim isključite jedinicu na oko 3 minuta.

b.) Očistite glavu štampača na štampaču.

Izaberite dugme „Podešavanja“ na početnom ekranu štampača. Obično je ovo dugme skriveno na desnoj strani ekrana i moraćete da prevučete preko ekrana da biste došli do njega. Zatim pronađite „Alati“ u instalacionom meniju i tamo izaberite „Čišćenje glave za štampanje“ i izvršite čišćenje na sva 3 nivoa. Svaki nivo će trajati oko 2-3 minuta.
Nakon završetka 3 nivoa čišćenja, proverite ispis. Ako nije dobrog kvaliteta, ponovite ceo ciklus čišćenja na sva 3 nivoa.
Ako problem nije rešen, obavestite nas i mi ćemo organizovati servisnu posetu.

Kontaktirajte Optiprint servisnu podršku

Ako niste sigurni da li možete sami da rešite problem i želite da kontaktirate kvalifikovanu Optiprint podršku, pošaljite zahtev za servis i prijavite grešku na svom štampaču. Takođe možete da nam prijavite grešku slanjem e-pošte na servis.ca@optiprint.rs.
Pokušaćemo da se povežemo sa vama preko TeamViever-a što je pre moguće i ispravimo grešku. Ako tehnički problem nije moguće otkloniti na daljinu, vaš serviser će vas posetiti na licu mesta.
Obratite se lokalnom serviseru i pozovite telefonski broj servisa koji je dodeljen u vašem regionu ovde.

Trudimo se da vaše štampanje, kopiranje i skeniranje bude što bezbrižnije!