Kompletna usluga bezbrižnog štampanja, kopiranja i skeniranja. Kako to uspevamo?

Da li ste se ikada zapitali kako smo u Optiprintu sposobni da pružimo visoku uslugu bezbrižnog iznajmljivanja štampača? Većina zasluga pripada Optiprint timu za tehničku podršku.

Da li vam se ikada dogodilo da štampač iznenada prestane da radi? Da li je prijavio razne greške koje niste mogli da identifikujete u stresnom trenutku kada ste otkrili da nešto nije u redu sa štampačem? To mogu biti softverske greške, hardverski problemi ili samo postavke koje su onemogućile štampač da pravilo radi. Tehnički izazovi mogu biti ogromni. Važno je da vi ne morate preuzeti odgovornost za održavanje uređaja i gubiti vreme i novac pri korišćenju štampača.

Optiprint tim je tu da reši ova pitanja. U Optiprintu nudimo profesionalnu tehničku podršku, koja je već uključena u uslugu iznajmljivanja štampača (instalacija, dijagnostički pregledi, ažuriranja, servisiranje i zamena rezervnih delova).

Naša tehnička podrška je veliki Optiprint tim, koji prihvata sve tehničke izazove i preduzima mere onog trenutka kada prijavite grešku.

Sa nama ste u dobrim rukama. I nikada vas nećemo izneveriti!

Optiprint tim za podršku. To smo mi!

Tehničku podršku Optiprinta čine tim terenske službe i daljinska tehnička podrška.

Upoznajte Igora, šefa tima za podršku Optiprinta u Srbiji.

»Kordinisano delovanje oba odeljenja ključ je uspeha Optiprint podrške. Odgovornost i uklanjanje grešaka su nam najvažniji. U slučaju komplikacija, kupcima je servis neophodan odmah. Samo uz dobru organizaciju tehničkog tima i dobro znanje možemo uspeti. «

Igor, šef tima

Tim terenske službe

Da li ste znali da je lokalni servisni centar Optiprinta u proseku udaljen samo 20 km od vas? Bez obzira gde se nalazite u Srbiji.

Jedna od najvećih prednosti Optiprint terenske službe je lokalno prisustvo. Naši serviseri su prisutni u gotovo svim regijama Srbije i samo na taj način mogu da reaguju kada prijavite grešku. Posećuju vas što je pre moguće i započinju rešavanje problema. Većina intervencija službe na terenu obavlja se istog dana.

»Naša klijentkinja je došla na posao, tog dana je morala da pripremi gomilu materijala. Počela je sa štampanjem i ubrzo je ustanovila da štampač ne radi. Počela je da paniči jer je prijavljena greška ukazivala da nešto nije u redu sa glavom štampača. Ispunila je zahtev za uslugu i prijavila kvar. Dobro je što sam tog dana bio u istom gradu i upravo završavao sa instalacijom štampača za novog klijenta. Prošlo je manje od jednog sata od kada me je centralna kancelarija obavestila o njenom zahtevu, a ja sam već bio kod nje. Štampač je u mojoj zoni servisa i naravno, odmah sam preduzeo mere. Očistio sam glavu štampača i obavio brzu dijagnostičku proveru da se uverim da je sve u redu. 15 minuta nakon moje posete gospođa je već završavala svoj posao. O, kako je bila zahvalna!«

Leon

Naši serviseri nastoje da razviju lični kontakt sa kupcima. U Optiprintu nastojimo da vas poseti isti serviser koji vas inače posećuje i kome verujete. Sa serviserom se obično upoznate na početku saradnje, prilikom instaliranja štampača. Serviser vas posećuje i donosi štampač sa beskonačnim Optiprint kertridžom u boji. Tehničar priključuje štampač, povezuje ga sa mrežom i spremni ste za bezbrižno štampanje u boji, kopiranje i neograničeno skeniranje. Tehničar vam je na raspolaganju tokom posete i rado će odgovoriti na pitanja koja imate. Takođe je spreman da sa vama podeli male trikove u vezi sa korišćenjem štampača, pa ne oklevajte sa pitanjima!

»Klijent skenira ogromnu količinu dokumentacije zbog elektronskog poslovanja i često ima potrebu za skeniranjem ličnih dokumenata, pa ga je zanimalo kako lako može da skenira ličnu kartu sa obe strane i odštampa ih na istom listu formata A4. Naravno, bio sam veoma srećan što sam mu pomogao. Bilo je prilično jednostavno!«

Matic

Optiprintovi tehničari na terenu takođe nude i osnovnu IT podršku.

Često se dešava da je instalacija štampača onemogućena zbog ograničenja softvera, hardvera ili mrežne infrastrukture koje korisnik mora da reši pre instaliranja štampača. Ako nemate internu IT podršku, servisni tehničar Optiprinta će vam pomoći i savetovati vas o postavljanju IT okruženja, obavljanju lakših IT intervencija i instaliranju štampača.

»Primećujem da kompanije cene IT podršku. Posebno kod manjih klijenata koji nemaju IT stručnjake, tako se često dešava da ni sami ne znaju šta treba da poprave kada im kažem da ne mogu da instaliram štampač zbog mreže. Treba im objasniti koncept i voditi ih. Sa zadovoljstvom im pomoći u ovoj situaciji.«

Beno

Obratite se Optiprint servisnoj podršci

Ukoliko ste naš korisnik i već iznajmljujete naše štampače, a želite da se obratite Optiprint lokalnoj podršci, pozovite servis u svom gradu ili nam pišite na servis.ca@optiprint.rs.

Da biste prijavili kvar na štampaču, podnesite zahtev za servis da biste rešili tehničke probleme. Preduzećemo hitne mere i pokušaćemo da vam pomognemo što je pre moguće.

Postanite jedan od više od 400 zadovoljnih korisnika Optiprinta.

 Još niste korisnik Optiprinta ali ste zainteresovani za iznajmljivanje štampača? Pogledajte naš website i bolje nas upoznajte. Kontaktirajte nas i pozovite nas na 032 340 410 ili nam pišite na prodaja.ca@optiprint.rs. Dobijate besplatan, neobavezujući test štampača.

Uverite se u kvalitet naše usluge

BESPLATNO TESTIRANJE