Kako mi brinemo o štampaču kada napuštamo kancelariju na duži vremenski period?

Iako većina ljudi danas ne može otići na odmor bez računara i pametnog telefona, ipak u kancelariji ostavljamo glavne uređaje. Nekima je štampač neophodan, dok drugi unapred štampaju svoje dokumente ili pronalaze efikasnije rešenje dok su na odmoru.

Najverovatnije, kada napustimo kancelariju, naše misli se okreću pitanju kako da obezbedimo da ona održi svoju optimalnu spremnost za štampu.

Rešenje je prilično jednostavno!

Osnovno: NE ISKLJUČUJTE ŠTAMPAČ IZ UTIKAČA ZA (ELEKTRIČNO) NAPAJANJE!

Optiprintova tehnologija ink jet štampe koristi 10 puta manje energije u poređenju sa laserskim štampačima. Kada naš štampač štampa nije mu potrebna toplota da zagreje mastilo, već koristi pritisak na određeni element koji se pomera napred nazad i prska mastilo iz glave za štampanje. (Igor Miličević iz odeljenja za razvoj Optiprint-a).

Ako duže odlazite na odmor ili napuštate kancelariju savetujemo vam da ne isključujete štampač iz električne instalacije. Posle 15-ak minuta neaktivnosti Optiprint štampači prelaze u režim „spavanja“, što omogućava ekonomičnu potrošnju energije. Takozvani „eko režim“ ili režim uštede energije troši minimalno energije, u proseku 10 puta manje energije od aktivnog stanja štampača. (Igor Miličević iz odeljenja za razvoj Optiprint-a).

Preporučuje se da štampač ostavite na električnoj instalaciji jer se tehnologija sama obnavlja. Da bi održao kvalitet štampe štampač se periodično sam resetuje i osvežava. Na ovaj način štampač samostalno održava radni kvalitet i posledično daje kvalitetne otiske kada ga ponovo koristite nakon povratka sa odmora. (Igor Miličević iz odeljenja za razvoj Optiprint-a).

Dodatno: Štampanje TEST-a ili POKRENI STATUS IZVEŠTAJA

Međutim, ako je neko od zaposlenih prisutan u kancelariji tokom odsustva, poželjno je da štampač izvrši rad glave za štampanje. Štampač treba da štampa bilo šta, čak i sa minimalnim brojem otisaka. Možete da izaberete opciju Test Print (probno štampanje) i proverite da li kontinualni kertridž ostaje netaknut.

Izvršite test štampe na sledeći način:

  • Optiprint štampač: pritisnite i držite taster X na uređaju dok se ne odštampa izveštaj (približno 5-6 sekundi).
  • Optiprint multifunkcionalni uređaj: Na ekranu uređaja izaberete „instalacija“ , zatim „izveštaji“ i „izveštaj o stanju štampača“.

Optiprint tim je uvek tu za Vas!

Ako imate problem sa štampanjem ili kopiranjim pri povratku kući pozovite nas. Optiprint servisnu podršku možete kontaktirati na 032340410. Na Optiprintovoj web stranici postoji obrazac za uslugu na mreži koji možete popuniti i prijaviti tehnički problem ili grešku. Naši serviseri će Vam priskočiti u pomoć što je pre moguće.

Nadamo se da ćete imati lep odmor bez nepotrebnih briga oko štampača. A po povratku želimo Vam bezbrižno štampanje i kopiranje.