Da li su usluge upravljanja štampom zaista najbolje rešenje za vašu računovodstvenu firmu?

Štampanje dokumenata je sastavni deo svakog računovodstvenog poslovanja. Međutim, mnogi imaju pogrešnu predstavu o stvarnim troškovima štampanja i održavanja opreme. Pored toga, mnoge kompanije nisu svesne uključenih troškova ili mogućih rešenja. Ovo vas može skupo koštati.

Iz tog razloga, sve više računovodstvenih firmi se odlučuje za integrisana rešenja za upravljanje štampanjem, jer im omogućavaju da bolje razumeju i racionalizuju troškove štampanja.

Dakle, šta se dešava kada računovodstvene firme investiraju u sveobuhvatno rešenje za upravljanje štampom?

Ukratko, ostvaruju uštede do 30% na troškovima štampe. Usluga se fokusira na pregled potreba samog postupka štampanja, konsalting i optimizaciju. Optimizacija je osmišljena da pomogne da se na najbolji način iskoriste štampači u svakom odeljenju. U zavisnosti od potreba štampanja, skeniranja i kopiranja, u svako odeljenje ugrađujemo najpogodniji uređaj koji će biti maksimalno iskorišćen, a troškovi njegovog korišćenja se shodno tome prilagođavaju.

Skriveni troškovi o kojima mnoga preduzeća i ne razmišljaju

Tehnička podrška i održavanje štampača su skriveni troškovi koje većina kompanija teško može da predvidi. Dakle, prednost integrisanog upravljanja štampanjem je upravo u tome što uključuje održavanje štampača, tehničku podršku, servisne pozive i rezervne delove.

Da li zvuči previše dobro da bi bilo istinito?

3 koraki do izračuna ponudbe
Več o najemu tiskalnika

Evo 10 ključnih razloga zašto vaša računovodstvena firma ne bi trebalo da izgubi još jedan mesec bez Optiprint-ovog upravljanja štampanjem:

1. Ne brinite za štampač

Nema više potrage za dobavljačima kertridža i tonera. Nema više gubljenja vremena kada se štampač pokvari. I nema više traženja rezervnih delova i servisa. U zakup je uključeno sve za bezbrižno korišćenje: konsultacije, optimizacija, instalacija štampača, kertridži sa bojom, tehnička podrška, održavanje i servis štampača. Naravno, i rezervni delovi u slučaju da se nešto nepredviđeno dogodi. I sve to po jednoj mesečnoj ceni. Kod jednog te istog provajdera.

2. Samo jedna mesečna naknada

Dobijate samo jednu fakturu mesečno. Za sve gore navedene usluge. Iznajmljivanje je neuporedivo jeftinije u odnosu na cenu sopstvenog štampača. Ugovor o zakupu je fiksan i ne menja se. Tako da više nikada ne morate da pogađate koliko će koštati vaš štampač.

3. Neka produktivnost bude pravilo broj jedan

Vaši zaposleni se konačno mogu opustiti i fokusirati na svoj posao. Sveobuhvatno upravljanje štampom skida pritisak sa vaših zaposlenih i omogućava im da neometano rade bez osećaja odgovornosti ako nešto krene po zlu sa štampačem.

4. Pozovite samo jedan broj za sve svoje probleme!

Lampica treperi na ekranu štampača! Šta sad? Koliko često se dešava da nam je potrebna tehnička podrška kada primetimo nepoznato ponašanje štampača. Ali rešenje je jednostavno i brzo se pronalazi. Sa integrisanim iznajmljivanjem, bićete podržani od strane profesionalne službe za pomoć koja će rešiti vašu dilemu samo jednim pozivom. Tehnička podrška je udaljena samo jedan telefonski poziv.

5. Nema opterećenja za informaciono odeljenje

Da li ste znali da je u proseku do 40% poziva koje prima IT odeljenje kompanije povezano sa problemima sa štampačem? Skinite pritisak sa svog IT osoblja i pustite ih da se bave važnim zadacima. Ažuriranja, održavanje, pozivi za servis i zamena delova u potpunosti obavljamo mi.

6. Preventivno održavanje koje sprečava kvarove

Svaki štampač zaslužuje odgovarajuće održavanje. U Optiprint-u vršimo preventivnu dijagnostiku na svim uređajima. Nastojimo da u potpunosti eliminišemo mogućnost kvarova pružanjem tehničke podrške. Razvili smo informacioni sistem povezan sa aplikacijom Mighti Fields, preko koje vršimo daljinske preglede i tehničke intervencije.

7. Štampanje i kopiranje u boji

Izdvojite se od ostalih pomoću štampe u boji. Da li ste znali da je svaka ponuda, ugovor i faktura koju izdate deo prezentacije vašeg brenda koju ispunjavaju poslovni partneri? Istaknite se i štampajte u boji po ceni crno-bele. Potrudićemo se da vaši uređaji uvek budu zaliveni mastilom.

8. Skenirajte brzo i neograničeno

Da li i vi težite poslovanju bez papira u svojoj računovodstvenoj firmi? Odlično! Onda znate za važnost brzog skenera ili skenera koji vas nikada neće izneveriti. Zato nudimo sveobuhvatnu uslugu upravljanja štampom koja predviđa vaše potrebe i obezbeđuje da vam budu dodeljeni efikasni uređaji za neograničeno skeniranje.

9. Zaštita životne sredine

U Optiprintu brinemo o životnoj sredini. Izborom energetski efikasne opreme, njenim održavanjem i odgovornim korišćenjem, produžavamo životni vek opreme i stvaramo manje e-otpada. Osim toga, ne bacamo ni jedan set kertridža u toku celog životnog veka štampača!

Optiprint je vaš pouzdan partner

„Zaista fer odnos sve vreme, saradnja je zaista prijatna. Manje trošimo, a u isto vreme možemo da štampamo sve što želimo u boji.”- Vizija Računovodstvo

„Odlučili smo da iznajmimo Optiprint štampače i multifunkcionalne uređaje još 2009. godine i nastavićemo da verujemo Optiprintu da će se i ubuduće brinuti o našim štampačima jer su profesionalni, brzi i prijateljski raspoloženi, a mi uživamo u radu sa njima.“- KD Group

„Odlučili smo da koristimo Optiprint uslugu, koja pored iznajmljivanja uključuje i održavanje štampača, jer je briga o štampačima oduzimala previše vremena. Posebno nam je smetalo to što smo u slučaju kvara ili kvara ostali bez štampača koje smo morali odneti u servis. Veoma smo zadovoljni odzivom Optiprinta u slučaju poziva servisa. Na osnovu sopstvenog dobrog iskustva, odlučili smo da koristimo sličnu Optiprint uslugu u našoj kompaniji u inostranstvu.”- INFOTRADE PLUS

„Odabrali smo Optiprint jer nam se dopao širok spektar štampača. Servisna podrška je brza i pruža ono što obećava. Takođe smo otkrili da je upotreba kopiranja u boji bila uspešna.“ – Hidria d.o.o.

Več o najemu tiskalnika

Profesionalni štampači

Širok spektar štampača visokih performansi, od jednostavnih do multifunkcionalnih A4 i A3 uređaja.

 Uštedite vreme i novac

Iznajmite štampač. Jedna mesečna naknada. Uključeni štampač, kertridži sa mastilom, održavanje, tehnička podrška i servis. Tako štedite vreme i novac.

Održavanje opreme

Tehnička podrška pomaže u održavanju opreme i softverskih rešenja, smanjujući verovatnoću kvarova i produžavajući vek trajanja opreme.

Visoka produktivnost

Tehnička podrška pruža brzo rešenje za probleme koji mogu nastati prilikom korišćenja štampača. Ovo pomaže u sprečavanju prekida poslovanja i gubitka produktivnosti.

Brz odgovor i lokalno prisustvo

Pružamo brzu tehničku podršku na daljinu i uslugu na licu mesta. 90% servisnih poziva se obavlja istog dana. U proseku, lokalni serviser nije udaljen više od 20 km od kupca.

.

Prilagodljivost

Kako se vaše poslovne potrebe menjaju, možete da nadogradite ili zamenite štampač drugim koji bolje odgovara vašim potrebama.

Koliko košta iznajmljivanje Optiprint štampača? Dobijte prilagođenu ponudu klikom na dugme ispod ili nas pozovite na 032 512 10 12.