Opšti uslovi

OPŠTI USLOVI POSLOVANJA - Optiprint, d.o.o.

Opšti uslovi poslovanja veb portala Optiprint.rs (u daljem tekstu: opšti uslovi poslovanja) su pripremljeni u skladu sa važećim propisima Republike Srbije a odnose se na sve korisnike ovog portala. Ovi opšti uslovi poslovanja određuju uslove korišćenja veb portala Optiprint.rs, naručivanje usluge besplatnog testiranja, postupak naručivanja preko portala, zaštitu ličnih podataka i drugih prava i obaveza korisnika i vlasnika portala.

Operater i vlasnik navedenog portala (u daljem tekstu: provajder) je kompanija Optiprint, usluge i savetovanje d.o.o., skraćeno: Optiprint, d.o.o., Kranjčeva ulica 20, 1000 Ljubljana, poreski broj SI10180630, matični broj 3575683000.

Korišćenjem internet portala korisnik prihvata opšte uslove poslovanja i potvrđuje da je s njima upoznat i da se sa njima slaže.

1. NARUČIVANJE BESPLATNOG TESTIRANJA

Besplatno testiranje štampača ili multifunkcionalnog uređaja (u daljem tekstu: uređaj) na veb portalu Optiprint.rs mogu naručiti odnosno poslati upit i fizična i pravna lica.

Korisnik naruči besplatan test uređaja tako da pod izabranim paketom klikne na dugme »naruči besplatno testiranje«. Ukoliko ne nađe odgovarajući paket može poslati upit s klikom na dugme »pošaljite upit«.

Za naručivanje besplatnog testiranja, odnosno slanje upita, nije se potrebno registrovati. Prilikom izbora jednog između paketa korisnik mora upisati ime i prezime, telefon, e-mail i kompaniju (opcionalno), gde ga zaposleni u kompaniji Optiprint Centralna Srbija mogu kontaktirati te se s korisnikom dogovoriti za termin besplatnog testiranja uređaja ili ga samo informišu o mogućnostima iznajmljivanja.

2. SIGURNOST TOKOM SLANJA NARUDŽBINE

Za prenose svih korisničkih podataka provajder koristi tehnologiju koja brine o šifrovanju svih informacija, poslanih zajedno sa narudžbinom korisnika. U slučaju nepopunjavanja obaveznih polja za unošenje, sistem automatski prepozna grešku i upozori korisnika pre slanja narudžbine.

Korisnik garantuje tačnost i istinitost svih poslatih podataka i odgovara za potencijalnu štetu, nastalu zbog netačnih odnosno neistinitih podataka.

3. DOSTUPNOST INFORMACIJA

Provajder se obavezuje da će korisniku uvek obezbediti sledeće informacije:

  • podatke o kompaniji(firma, sedište, poreski broj, matični broj),
  • kontaktne podatke za brzo i efikasno komuniciranje,
  • glavna svojstva usluge koju nudi,
  • cena usluge, uključujući sve poreze.

U slučaju odluke o iznajmljivanju uređaja, provajder se obavezuje korisniku obezbediti detaljnije informacije vezano za:

  • uređivanje plaćanja te načina i roka dostave odnosno ispunjenja usluge,
  • za fizička lica, informaciju o pravima i uslovima za odstupanje od ugovora u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača Republike Srbije, te uslovima za odstupanje od ugovora za pravna lica u skladu sa Zakonom o obligacijama.

4. PLAĆANJE

Portal je namenjen samo i isključivo slanju narudžbine za besplatno testiranje uređaja, koji od korisnika ne zahteva naknadno iznajmljivanje uređaja ako to ne želi, te slanju upita o paketima iznajmljivanja.

Cene, koje se nalaze na sajtu Optiprint.rs važe isključivo u slučaju odluke o naknadnom iznajmljivanju uređaja i ne naplaćuju se prilikom naručivanja besplatnog testiranja uređaja. Cene ne uključuju PDV. Cene na portalu nemaju unapred određen vremenski rok trajanja i mogu se promeniti bez prethodne najave.

Provajder zadržava pravo do izmene tehničkih opisa i konfiguracije bez prethodne najave.

5. SVEOPŠTI IZGLED INTERNET STRANICE

Sav sadržaj objavljen na veb portalu je u isključivom vlasništvu kompanije Optiprint, d.o.o. i autorski je zaštićen s važećim zakonima. Za sadržaj se pored slika, teksta i podataka računa i sveukupan grafički izgled veb portala.

Kopiranje sa veb portala i objavljivanje sadržaja na drugim mestima je zabranjeno, osim ako vlasnik to dozvoli u pisanom obliku.

Slike su samo simbolične i ne predstavljaju uvek u potpunosti stvarnog stanja, odnosno svojstva uređaja.

6. ISPORUKA

Nakon besplatnog testiranja i po slanju narudžbine, kompanija Optiprint Centralna Srbija kontaktira korisnika i dogovori se s njim za termin isporuke odnosno nameštanja uređaja. Isporuka i instalacija uređaja su besplatni. Isto tako, u periodu besplatnog testiranja je na raspolaganju sva boja potrebna za štampanje te servis na poziv.

Isporuku obavlja kompanija Optiprint Centralna Srbija što znači da naručeni uređaj isporuči zaposlenik odnosno serviser kompanije Optiprint Centralna Srbija ili zaposleni odnosno serviser neke od franšiza kompanije Optiprint, d.o.o.. Zaposleni odnosno serviser u potpis predloži otpremnicu u dva primerka koji dokazuju da je uređaj bio isporučen. Jedan primerak zadrži korisnik, drugi primerak zadrži zaposleni odnosno serviser. Po pravilu se isporuke vrše do petnaest sati svakog radnog dana odnosno po dogovoru.

Za uređaje kojih u datom trenutku nema na zalihi, rok isporuke se skladno tome produži, o čemu je korisnik obavešten odmah po pozivu na poslanu nadrudžbinu ili putem e-maila.

U primeru više sile ili okolnosti koje sprečavaju ili otežavaju izvršenje primljene narudžbine u dogovorenom roku, Optiprint Centralna Srbija ima pravo do odbijanja ili kasnijeg izvršenja narudžbine, što važi i za potvrđene narudžbine za besplatno testiranje koje su već sprovedene.

Optiprint, d.o.o. i/ili Optiprint Centralna Srbija ne preuzima nikakvu odgovornost za gubitke, koji bi nastali zbog nepravovremeno isporučenog uređaja.

7. PRAVO NA OTKAZIVANJE NARUDŽBINE

Korisnik ima pravo besplatno testiranje bilo kada otkazati putem e-maila ili telefona, bez da bilo kome navede razloge za svoju odluku.

Besplatno testiranje po pravilu traje 7 dana. Korisnik može taj period skratiti i u tom slučaju javiti putem telefona ili e-maila da se uređaj preuzme.

Troškove preuzimanja pokriva sam provajder.

Provajder zadržava pravo da bilo kada i po ličnoj presudi odbije izvođenje besplatnog testiranja uređaja.

8. ŠTETA

Optiprint, d.o.o. i/ili Optiprint Centralna Srbija ne odgovara za štetu koja bi nastala korisniku, njegovim zaposlenim ili trećim licima zbog nepoštovanja ili kršenja »Priručnika za upotrebu« priloženog uređaju.

Optiprint, d.o.o. i/ili Optiprint Centralna Srbija zadržava pravo do povrata štete prouzrokovane na i u vezi sa uređajem ukoliko je korisnik štetu uzrokovao namerno ili iz nemara.

9. NEZAKONITO ZADRŽAVANJE UREĐAJA

Za zadržavanje uređaja korisnik pokriva celi iznos kao što je ispod navedeno. Nakon tri opomene za vraćanje uređaja i računa kompanija Optiprint Centralna Srbija predaje predlog za izvršenje kod ovlašćenog suda u ispod navedenoj visini iznosa:

  • za zadržavanje uređaja HP OJ Pro 8100, 8610, 8620 i 7610 korisnik plaća 400€ + PDV na uređaj,
  • za zadržavanje uređaja HP OJ Pro X45, X47 in X55 korisnik plaća 800€ + PDV na uređaj,
  • za zadržavanje uređaja HP X57 korisnik plaća 1000€ + PDV na uređaj

10. IZJAVA O ISKLJUČENJU ODGOVORNOSTI

Korisnik je svestan da uređaj dat na besplatno testiranje i/ili u naknadno iznajmljivanje može sadržavati prerađene odnosno ponovo punjene kertridže koji nisu proizvod proizvođača uređaja, zato proizvođač uređaja ne daje nikakvu garanciju o kvaliteti štampanja ili specifikacijama uređaja. Obrada ili ponovno punjenje kertridža, koji se koriste u radu uređaja, izvodi isključivo kompanija Optiprint, d. o. o., a ne proizvođač kertridža/uređaja ili nosilac prava intelektualnog vlasništva kertridža/uređaja Nosioci svih prava intelektualnog vlasništva za opremu i uređaje koje koristimo su treće osobe (proizvođači), osim za opremu na kojoj je izričito označeno da je proizvedena od strane kompanije Optiprint, d. o. o. (npr. rezervoar boja). Sa proizvođačima i distributerima originalne opreme i uređaja nismo povezani i ne zastupamo nikoga od njih.

11. ZAŠTITA LIČNIH PODATAKA

S slanjem narudžbine za besplatno testiranje uređaja odnosno upita na veb portalu Optiprint.rs korisnik dozvoljava da kompanija Optiprint Centralna Srbija, Gradsko šetalište 57, 32000 Čačak može da koristi i obradi dobijene podatke u skladu sa odredbama Zakona o zaštiti ličnih podataka te s namerom određenom u nastavku teksta.

Operater obrađuje lične podatke korisnika koje je on uneo u obrazac za narudžbinu odnosno slanje upita (ime, prezime, broj telefona, e-mail, kompanija – opcionalno), isključivo za potrebe ispunjenja narudžbine odnosno informisanja korisnika, ostalu s tim povezanu komunikaciju te moguću obradu ugovora u primeru naknadnog iznajmljivanja uređaja.

Sa slanjem narudžbine odnosno upita daje korisnik izričit pristanak za korištenje i obradu posredovanih ličnih podataka u svrhu navedenu u prethodnom paragrafu te ih provajder ne sme posredovati trećim licima.

Posredovani lični podaci će se čuvati i korisiti samo toliko vremena koliko je potrebno za postizanje namere zbog koje ih je korisnik posredovao.

Korisnik s prihvatanjem ovih opštih uslova poslovanja potvrđuje da je upoznat s pravom do uvida, prepisa, kopiranja, dopunjavanja, popravka, blokiranja i brisanja ličnih podataka koji se odnose na njega u skladu s odredbama svaki put važećeg zakona koji uređuje zaštitu ličnih podataka.

12. KOLAČIĆI

Na veb stranici se koriste:

  • kolačići usluge Google analytics,
  • kolačići socijalnih mreža (Facebook opcija za delenje iskustava s prijateljima, Google maps i Najdi.si mapa),
  • kolačić PHPSESSID - potreban za pravilno funkcionisanje internetskog okvira, koji se izbriše pri zatvaranju pretraživača.

Saglasnost korisnika za kolačić PHPSESSID nije potrebno zato što se radi o zakonskoj iznimci gde pristanak korisnika nije potreban. Unapred odobreni pristanak je potreban za kolačiće povezane s društvenim mrežama i za analitičke kolačiće opisane u nastavku.

Google Analytics kolačići su korišćeni za praćenje posete veb portala Optiprint.rs, slanju narudžbina za besplatno testiranje uređaja, slanje upita i drugih navika korisnika koje se pojavljuju na veb portalu Optiprint.rs.

U primeru da korisnik provajderu ne dozvoli korišćenje kolačića na svojem računaru, korisnik može podešavanja promeniti u vsakom trenutku i to u donjem desnom uglu veb portala gde se celo vreme nalazi folder »Podešavanja privatnosti«. U tom folderu korisnik može da izabere da li se slaže s time da se na njegovom računaru aktiviraju kolačići ili ne.

Ukoliko se tehnički kolačići na veb portalu Optiprint.rs u potpunosti zablokiraju (u podešavanjima pretraživača) slanje narudžbine za besplatno testiranje uređaja neće biti moguće odnosno korisnik neće moći u potpunosti koristiti funkcije internet stranice.

13. ZAVRŠNE ODREDBE

Provajder zadržava pravo da u svakom trenutku bez prethodnog obaveštenja promeni opšte uslove poslovanja.

Provajder će o svakoj promeni opštih uslova poslovanja na adekvatan način obavestiti korisnike. Za adekvatan način smatra se objava opštih uslova poslovanja na veb portalu www.optiprint.rs. Računa se da se korisnik slaže sa promenom opštih uslova poslovanja ako i dalje nastavi koristiti navedeni veb portal.

Provajder se na svaki način trudi obezbediti ažurnost i pravilnost podataka koji su objavljeni na njegovom veb portalu Optiprint.rs.

Korisnik može poslati ugovore, prigovore, zahteve, izjave i reklamacije elektronskim putem na e-mail info.ca@optiprint.rs ili pismenim putem na adresu: Gradsko šetalište 57, 32000 Čačak. Rešavanje ugovora, prigovora, zahteva i reklamacija će se odvijati u skladu s odredbama važećih zakonskih propisa.

Za sve sporove koji proizilaze iz korištenja predmetnog veb portala i iz tih opštih uslova poslovanja koje provajder i korisnik ne mogu rešiti sporazumno, zadužen je ovlašćeni sud u Čačku.

Ovi uslovi počinju važiti s danom 15. 04. 2016.


Čačak, 15. 04. 2016

Optiprint d.o.o. i Optiprint Centralna Srbija

Iznajmljivanje štampača
i multifunkcionalnih
uređaja u boji

Bezbrižno
štampanje u boji

Ekološko rešenje
za svaku kancelariju

Brza i efikasna
tehnička podrška